איך לבקש משוב מוצלח מהלקוח בקלינקה?

אני שומעת לא פעם ממאמנים ומטפלים
שלא נעים להם לבקש משובים מלקוחות שלכם.
וכשהם מבקשים זה נעשה על הדרך ופחות במדוייק
משוב זהו כלי חזק לבניית מותג שעובד עבורנו
מבלי מאמץ לכן ריכזתי לכם כאן את מיטב הטיפים בנושא :

איך לקחת המלצות בסוף תהליך מהלקוח שלנו?

לרוב מאמנים ומטפלים מרגישים לא נעים לבקש
המלצות שיוכלו לשים בפרק 'לקוחות ממליצים' באתר או בדף העסקי.
חשוב להבין שהוכחה חברתית שכתובה בצורה נכונה
יכולה להגדיל לכם את הקליניקה בצורה הרבה יותר מהירה,
לאנשים חשוב לראות מי הם סוגי האנשים שמגיעים לאותו נותן שירות
השגיאה הנפוצה היא להעלות תוצאות שלקוחות השיגו,
במקום בעיות שהם פתרו בעזרת האימון או הטיפול.
קחו למשל,
שתי המלצות על מאמנת אישית להפרעת קשב וריכוז, מה יותר מדבר אליכם?
1."המורה לא מפסיקה לשבח את הילד שהוא מגיע להישגים טובים בכיתה ,
מקרי האלימות פחתו, נותנת לילד שלי הרבה ביטחון ,
מוטיבציה -אין ספק שאני ממש ממליצה היא עזרה לילד שלי בכיתה ובבית
2. "הבעיה שלי לא הייתה בציונים הנמוכים של הילד, אלא חוסר התקשורת בינינו ,היריסים הבלתי פוסקים, הצעקות ,חוסר היכולת שלי לתת לו גבולות. הייתי בהרבה מאוד אימונים אצל אף אחד לא הצלחתי להתמיד לאורך זמן ולהבין באמת את עולמו של הילד שלי.
מסתבר שהייתי צריכה מלווה צמודה מי שאוכל לשוחח איתה בזמן התפרצות או טלפון שהייתי מקבלת מביה"ס על עוד מקרה אלימות שקרה ולא היה לי מושג איך להתמודד מאז שהתחלתי לעבוד עם נורית (שם בדוי)  אני מקפידה על סדר יום, בקשר עם המורה בשמחה ובהנאה וחושבות יחד כל הזמן איך לפרגן לילד שלי  זה בדיוק מה שהייתי צריכה.

לסיכום לבקש המלצה על :

✔ הסיבה שיצרו איתכם קשר מלכתחילה
✔ לשים דגש על הבעיה ולא על התוצאה
✔ לשים דגש על אופן השירות שניתן במיוחד אם יש רכיב מיוחד.
✔ לשים המלצות מבעלי מקצוע שונים עם בעיות שונות או בעיה ספציפית שאתם מתמחים בה
אם מעניין אותך לשמוע עוד,
אם מעניין אותך להבין,
מהם התהליכים שאני בניתי לעצמי בקליניקה
כדי למקסם את הזמן ולעבוד באופן יעיל ומסודר
תהליכים שבנויים בצורה שיטתית ומתודולגית
עם מינימום תלות בנוכחות שלך –

אני מזמינה אותך להצטרף אלי לקבילת המאמנים והמטפלים הגדולה בישראל לייעוץ ואימון ,מצטרפים כאן https://www.facebook.com/groups/1161508047233827/

השאר תגובה