גם את עדיין נותנת פגישות ראשונות בחינם?
זו יכולה להיות הסיבה שהקליניקה שלך עדיין מדשדשת…
סדנת זום של ג׳ניפר פוני:
לקבל פניות זה החלק הקל… בסדנה הזו אני אלמד אותך איך לסגור אותן לפגישה ראשונה בתשלום ותהליך באלפי שקלים.
אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק, כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר
לתת פגישות בתשלום זו בעיה
זאת אולי הטעות הכי נפוצה שאני נתקלת בה אצל הלקוחות שנכנסות אליי לתהליך:
"ג'ניפר אני משתגעת! אני יושבת על 7 כוסות קפה ביום עם לקוחות,
נותנת המון ערך, ובסוף… הם צריכים לחשוב על זה"
זאת בדיוק הבעיה.
אני שומעת על מקרים שמטפלים מדברים עם הלקוח שעה, שעה וחצי
ומנסים להעמיס בערך.
והלקוח?
עמוס בערך, ולא יודע איך להמשיך מכאן.
וזה הופך להיות גרוע יותר…
כי ברגע שאותו לקוח לא קונה
המאמנת חושבת שהיא לא נתנה מספיק ערך
ומאריכה עוד יותר את הפגישות…
עובדת קשה יותר…
ובשלב הזה?
והלקוח כבר בורח.
הפתרון: לייצר ביטחון על פני לייצר ערך
תני לי לשאול אותך שאלה:
באיזו חברת תעופה תעדיפי לטוס?
זאת שמציעה לך כוס שמפנייה, וארוחת שף
אבל לטוס עם כנף שבורה…
או לקבל ארוחה בסיסית וכוס מים
ולדעת בביטחון שאת מגיעה הביתה בשלום?
כנראה שלהגיע הביתה בשלום.
עכשיו,
איפה יש יותר ערך?
במטוס עם הכנף השבורה.
איפה יש יותר ביטחון?
במטוס שדרכו תגיעי הביתה בשלום.
או למשל איזה ניתוח תעדיפי לעבור?
ניתוח של שעה וחצי שכולל מלא ערך,
או ניתוח של 10 דקות, והביתה?
ככה זה עובד בדיוק גם עם הלקוחות שלך.
לפני שהם נכנסים אלייך לקליניקה,
לפני שהם ממליצים עלייך לכל החברים שלהם,
הם מחפשים ביטחון.
וכאן נכנס ה-אבל הגדול.
בשביל לייצר ביטחון צריך משהו אחד קטן והוא…
מוצר דלת.
בגדול – מוצר דלת זה מוצר בעלות נוחה, שללקוח לא אכפת "לתת צ'אנס"
והוא פותר ללקוח שלך בעיה ספציפית בצורה מהירה.
וכאן הכיף הגדול מתחיל
כי לתת פגישות כל מטפלת ומאמנת יכולה.
אבל לייצר מוצר מדויק, שלקוחות קונים אותו בקלות
והוא גורם להם להגיע לתהליך קבוע אצלך בקליניקה?
זו כבר אומנות.
עד לא מזמן יצירת מוצר דלת היה תהליך ששמור ללקוחות פרימיום שלי בלבד.
אבל עכשיו?
בעקבות המלחמה,
ישראל צריכה את המטפלים והמאמנים עכשיו יותר מתמיד.
לכן, כדי לעזור לך למשוך את הלקוחות אלייך
אני מגלה את השיטה המלאה למוצר דלת
בסדנה חד פעמית ל-100 מטפלים ומאמנים בלבד.
אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק, כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר
בסדנת זום ראשונה מסוגה בישראל, ג׳ניפר פוני מציגה:
הגיע הזמן שהמתעניינים ישלמו לך על הפגישות הראשונות איתך!
סדנה חוויות של 4.5 שעות שתלמד אותך איך לבנות מוצר דלת שגורם ללקוח לסמוך עלייך, לאהוב אותך, ולהמשיך איתך בהתרגשות לסדרה של מפגשים
אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק, כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר
העיקרון החשוב ביותר להבאת הלקוח ה-1 ועד הלקוח ה 100 לקליניקה, יצירת מסלול אחד מרכזי באמצעות ההבנה העסקית והמקצועית של מוצר הדלת, שיטתי שמביא כל חודש פניות פוטנציאליות שנסגרות.
לרוב הקשר הראשוני שיהיה לכם עם לקוח יהיה באמצעות הטלפון. יש דרך לעשות את זה נכון. והדרך עוברת ב-3 שאלות שגורמות ללקוח במינימום זמן, לעבור לשלב הבא במסע אתכם
אחת הטעויות הנפוצות היא לעשות פגישה ראשונה ארוכה שמציפה את הלקוח ברמה הרגשית. יש לדעת איך לבנות את הפגישה בשלושה חלקים שמשאירים זמן למכירת הסדרה בצורה מושכת שמשאירה טעם לעוד
שלבים בבניית מוצר הדלת שלך (כל השלבים, וסוגים שונים של מוצר הדלת, ואיך לעבור משלב לשלב וכו')
איך לתמחר ולבנות הצעה שמותאמת ללקוח באופן שאנחנו שלמים איתו ומקבלים את הגמול שמגיע לנו
אם לאחר הלחיצה אתם מועברים לדף ריק, כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר
"היא סגרה איתי תהליך 5,000 ₪ לחצי שנה בתשלום אחד!"
נורית אפללו – מאמנת אישית ועסקית
מוכנה לגייס לפחות 5 לקוחות חדשים בחודש הקרוב?
מה את מקבלת בהרשמה:
וכמה צריך להשקיע?
המחיר הקטלוגי של בניית מוצר דלת לפי השיטה שלי הוא
1850₪
(ותכלס, מספיק שתמכרו פגישה וסדרה
אחת בעזרת הנוסחא שאלמד אתכם,
וכבר הכפלתם את כל ההשקעה!)
ועדיין, זה לא מה שתשקיעו היום.
למרות שהסדנה הזו שווה הרבה יותר,
תגרום לך להרוויח הרבה יותר כסף,
ולממש את השליחות שלך הרבה יותר בקלות
המחיר עד מוצ"ש ב-00:00 הוא:
195₪ בלבד
כמו ארוחת בוקר זוגית בבית קפה
אנחנו מתחילות בעוד:
למי הסדנה מתאימה?
– אם את מרגישה חוסר ביטחון
– אם קשה לך לבקש כסף על העבודה שלך
– אם שיחות הטלפון שלך לוקחות יותר מ-25 דקות ובסוף לא מובילות לתשלום
-אם נמאס לך לתת את הזמן שלך בחינם
– אם נמאס לך שמגיעים אלייך לקוחות לא מחוייבים
– אם קרה לך שלקוחות "נעלמים" באמצע התהליך בלי התראה מראש
– אם אין לך שיטה מסודרת לבניית תהליך עבור הלקוחות שלך!
איפה ומתי זה קורה?
אנחנו מתחילות ב- 15.4.24
בשעה 16:30
וזה הלו"ז שלנו:
בסיום היום את לא יוצאת עם עוד מוצר או רעיון שיכנס למגירה…
בסוף היום, את מייצרת לעצמך תהליך ברור לגיוס לקוחות לקליניקה.
אותו תהליך, שמייצר לך ולמאות מטפלים ומאמנים בישראל חופש.
חופש לבחור את הלקוחות שאת רוצה,
חופש לגבות כמה שאת רוצה,
וחופש לעבוד כמה שאת רוצה.
ואם כבר פסח בפתח הדלת…
זו ההזדמנות שלך לצאת לחופשי
קצת עלי, ג'ניפר פוני
ג'ניפר פוני המכונה כאלופת הבידול למאמנים ומטפלים וכהלא עוצרת באדום.
מומחית בפיצוח נישות ייחודיות בעולם האימון והטיפול, מפתחת שיטת קליניקה יוצאת מן הכלל – השיטה שעזרה למעל 4,000 מאמנים ומטפלים למצוא את הבידול שלהם ולבלוט עם הקלינקה שלהם בזמן קצר שמביא להם לקוחות באופן יציב וקבוע.
הקימה את קהילת מאסטרמיינד למאמנים ומטפלים עם מעל 5,000 משתתפים, הייתה מרצה בקורס פרקיקום עסקי בשלוחה המקצועית של אניברסיטת בר אילן .
מעבירה כנסים, הרצאות וקורסים ייחודיים לעולמות האימון והטיפול.
הראשונה בארץ שפיתחה שיטה לפיתוח קריירה ריווחית ומשמעותית במקצועות האימון והטיפול שמביאה לקוחות קבועים שעושים תהליכים מוצלחים, ללא השקעה כספית גדולה ומינימום ידע בשיווק ומכירות.
חיה ונושמת את העשייה שלה ועובדת עם מעל 50 תחומי מומחיות מקצועיים שונים.
בנוסף, משלבת עשייה בין שלושה עולמות: ניהול פרויקטים, אימון וייעוץ. ג'ניפר נותנת בנדיבות ושפע תבניות שפיתחה במהלך השנים ונבדק מאות פעמים על תחומי מומחיות שונים בהצלחה גדולה.
ג'ניפר בכל מקרה לא מוותרת להם ועליהם, ומזיזה את המאמנים והמטפלים קדימה לעבר המטרות שהם רוצים להשיג.
סליחה על השאלה אבל…
רק למי שנכנס לסדנה תהיה הקלטה. הסדנה מועברת בפלטפורמה של זום, כל משתתף שקנה כרטיס ויהיה נוכח בסדנה יקבל הקלטה שתשאר אצלו פתוחה במשך חודש ימים על מנת לחזור להקשיב, להשלים וליישם.
אם את כמעט ולא עושה שיחות טלפון… הסדנה הזו לא בשבילך.
את קודם צריכה ללמוד איך לייצר מתעניינים חדשים לקליניקה נכון?
החדשות הטובות הם שאת לא צריכה ללמוד שיווק,
יש לי סדנה נוספת ליצירת מתעניינים חדשים דרך הפייסבוק בהשקעה של 15 דקות כתיבה בלבד!
זה הקישור, ממליצה לך לבדוק.
כרגע לא נראה שיש עוד תאריכים באופק…
מה שכן, כל מי שמצטרפת היום מקבלת הקלטה מלאה של הסדנה.
ככה שגם אם לא תצליחי להגיע, תוכלי לצפות בסדנה בשעה שנוחה לך
כמה שרק תרצי.
מוצר דלת זה "שער הכניסה" לעולם שלך.
דרכו הלקוח יכול להרגיש את היכולות שלך בצורה הטובה ביותר,
ולקבל את התוצאות שהוא מחפש.
רק ככה הלקוח יכול להחליט באמת אם הוא ממשיך איתך לתהליך או לא.
וגם אם לא, את מקבלת תשלום באהבה ובחיוך.
הנה מה שמחכה לנו:
תגללי למטה ותראי טופס שמבקש מייל וטלפון
תמלאי אותו ולאחר מכן תועברי לדף ההצטרפות המאובטח.
תמלאי את הפרטים שלך בדף ההצטרפות
וזהו! את בפנים.
אם יש לך שאלות או תקלה טכנית את מוזמנת לפנות אליי בווצאפ.
אם הקליניקה שלך מצליחה,
והלקוחות שלך מספיקים לך ועומדים אצלך בתור,באופן יציב וקבוע לאורך כל השנה גם כשי משברים
כמו מלחמות , סגרים וכדומה אז אין צורך
אבל אם המצב לא כך,
אז הפעילות הזו בהחלט בשבילך.
כי האמת, שלא משנה
מה הוותק שלך, משנה יותר כמה יש לך ביטחון ושיטה בדוקה ביכולת שלך היום למגנט לקוחות באופן שוטף ורציף.
עד מתי הקליניקה תישאר מדשדשת?
די! עבדת קשה, ישבת על התחת, למדת מקצוע. השקעת אלפי שקלים (ולרוב יותר) כדי לעזור לאנשים.
ועכשיו אחרי שעברת הכשרה לא פשוטה,
קיבלת את הכוח לשפר לאנשים את החיים!
הדבר היחיד שעוצר אותך,
זו בסך הכל לבנות מוצר דלת מדוייק לבעיה של הלקוח שלך.
תחשבי על זה, זה כמו לבנות פאזל של 1,000 חלקים. ולחבר כל חלק וחלק באופן מושלם
ועכשיו… נשארה לך לחבר את החתיכה האחרונה.
את באמת תיתני לזה לעצור אותך?
מוכנה לגייס לפחות 5 לקוחות חדשים בחודש הקרוב?
המחיר הקטלוגי של בניית מוצר דלת לפי השיטה שלי הוא
1850₪
ועדיין, זה לא מה שתשקיעו היום.
המחיר עד מוצ"ש ב-00:00 הוא:
195₪ בלבד
אנחנו מתחילות בעוד:
What's App