בנוסף לכל מה שיש בערכה – החלטנו להעניק לכן סדנה בזום של 4.5 שעות שבה נתרגל, נשתפר ונקבל פידבק אישי מג׳ניפר .
זאת אולי הטעות הכי נפוצה שאני נתקלת בה אצל הלקוחות שנכנסות אליי לתהליך וזאת בדיוק הבעיה.
אני שומעת על מקרים שמטפלים מדברים עם הלקוח שעה, שעה וחצי ומנסים להעמיס בערך.
והלקוח?
עמוס בערך, ולא יודע איך להמשיך מכאן.
וזה הופך להיות גרוע יותר…
כי ברגע שאותו לקוח לא קונה, המאמנת חושבת שהיא לא נתנה מספיק ערך ומאריכה עוד יותר את הפגישות…
עובדת קשה יותר…
ובשלב הזה?
הלקוח כבר בורח.
תני לי לשאול אותך שאלה:
באיזו חברת תעופה תעדיפי לטוס?
זאת שמציעה לך כוס שמפנייה, וארוחת שף אבל לטוס עם כנף שבורה…
או לקבל ארוחה בסיסית וכוס מים ולדעת בביטחון שאת מגיעה הביתה בשלום?
כנראה שלהגיע הביתה בשלום.
עכשיו, איפה יש יותר ערך?
במטוס עם הכנף השבורה.
איפה יש יותר ביטחון?
במטוס שדרכו תגיעי הביתה בשלום.
או למשל איזה ניתוח תעדיפי לעבור?
ניתוח של שעה וחצי שכולל מלא ערך,
או ניתוח של 10 דקות, והביתה?
ככה זה עובד בדיוק גם עם הלקוחות שלך.
לפני שהם נכנסים אלייך לקליניקה,
לפני שהם ממליצים עלייך לכל החברים שלהם,
הם מחפשים ביטחון.
אבל, וכאן נכנס ה-אבל הגדול.
בשביל לייצר ביטחון צריך משהו אחד קטן והוא…
מוצר דלת.
בגדול – מוצר דלת זה מוצר בעלות נוחה, שללקוח לא אכפת "לתת צ'אנס"
והוא פותר ללקוח שלך בעיה ספציפית בצורה מהירה.
וכאן הכיף הגדול מתחיל 😉
כי לתת פגישות כל מטפלת ומאמנת יכולה.
אבל לייצר מוצר מדויק, שלקוחות קונים אותו בקלות
והוא גורם להם להגיע לתהליך קבוע אצלך בקליניקה?
זו כבר אומנות.
אבל עכשיו?
בעקבות המלחמה,
ישראל צריכה את המטפלים והמאמנים עכשיו יותר מתמיד.
לכן, כדי לעזור לך למשוך את הלקוחות אלייך
אני מגלה את השיטה המלאה למוצר דלת
בסדנה חד פעמית ל-100 מטפלים ומאמנים בלבד.
איך לתמחר ולבנות הצעה שמותאמת ללקוח באופן שאנחנו שלמים איתו ומקבלים את הגמול שמגיע לנו
שלבים בבניית מוצר הדלת שלך (כל השלבים, וסוגים שונים של מוצר הדלת, ואיך לעבור משלב לשלב וכו')
אחת הטעויות הנפוצות היא לעשות פגישה ראשונה ארוכה שמציפה את הלקוח ברמה הרגשית. יש לדעת איך לבנות את הפגישה בשלושה חלקים שמשאירים זמן למכירת הסדרה בצורה מושכת שמשאירה טעם לעוד
לרוב הקשר הראשוני שיהיה לכם עם לקוח יהיה באמצעות הטלפון. יש דרך לעשות את זה נכון. והדרך עוברת ב-3 שאלות שגורמות ללקוח במינימום זמן, לעבור לשלב הבא במסע אתכם
העיקרון החשוב ביותר להבאת הלקוח ה-1 ועד הלקוח ה 100 לקליניקה, יצירת מסלול אחד מרכזי באמצעות ההבנה העסקית והמקצועית של מוצר הדלת, שיטתי שמביא כל חודש פניות פוטנציאליות שנסגרות.
מה את מקבלת בהרשמה:
וכמה צריך להשקיע?
המחיר הקטלוגי של הערכה לבניית מוצר דלת הוא
₪1850
(ותכלס, מספיק שתמכרו פגישה וסדרה אחת בעזרת הנוסחא שאלמד אתכם, וכבר הכפלתם את כל ההשקעה!)
ועדיין, זה לא מה שתשקיעו היום.
למרות שהסדנה הזו שווה הרבה יותר, תגרום לך להרוויח הרבה יותר כסף, ולממש את השליחות שלך הרבה יותר בקלות
היום את משקיעה:
3X60₪ בלבד
סך הכל 180₪ כולל כל הבונוסים וההכנה
אנחנו מתחילות בעוד -
בסוף היום, את מייצרת לעצמך תהליך ברור לגיוס לקוחות לקליניקה.
אותו תהליך, שמייצר לך ולמאות מטפלים ומאמנים בישראל חופש.
חופש לבחור את הלקוחות שאת רוצה,
חופש לגבות כמה שאת רוצה,
וחופש לעבוד כמה שאת רוצה.
ואם כבר פסח בפתח הדלת…
זו ההזדמנות שלך לצאת לחופשי
ג'ניפר פוני המכונה כאלופת הבידול למאמנים ומטפלים וכהלא עוצרת באדום.
מומחית בפיצוח נישות ייחודיות בעולם האימון והטיפול, מפתחת שיטת קליניקה יוצאת מן הכלל – השיטה שעזרה למעל 4,000 מאמנים ומטפלים למצוא את הבידול שלהם ולבלוט עם הקלינקה שלהם בזמן קצר שמביא להם לקוחות באופן יציב וקבוע.
הקימה את קהילת מאסטרמיינד למאמנים ומטפלים עם מעל 5,000 משתתפים, הייתה מרצה בקורס פרקיקום עסקי בשלוחה המקצועית של אניברסיטת בר אילן .
מעבירה כנסים, הרצאות וקורסים ייחודיים לעולמות האימון והטיפול.
הראשונה בארץ שפיתחה שיטה לפיתוח קריירה ריווחית ומשמעותית במקצועות האימון והטיפול שמביאה לקוחות קבועים שעושים תהליכים מוצלחים, ללא השקעה כספית גדולה ומינימום ידע בשיווק ומכירות.
חיה ונושמת את העשייה שלה ועובדת עם מעל 50 תחומי מומחיות מקצועיים שונים.
בנוסף, משלבת עשייה בין שלושה עולמות: ניהול פרויקטים, אימון וייעוץ. ג'ניפר נותנת בנדיבות ושפע תבניות שפיתחה במהלך השנים ונבדק מאות פעמים על תחומי מומחיות שונים בהצלחה גדולה.
ג'ניפר בכל מקרה לא מוותרת להם ועליהם, ומזיזה את המאמנים והמטפלים קדימה לעבר המטרות שהם רוצים להשיג."
כן, בהחלט תהיה הקלטה.
הסדנה מועברת בפלטפורמה של זום, כל משתתף שקנה כרטיס ויהיה נוכח בחלק מהסדנה יקבל הקלטה שתשאר אצלו פתוחה במשך חודש ימים על מנת לחזור להקשיב, להשלים וליישם.
אם את כמעט ולא עושה שיחות טלפון… הסדנה הזו לא בשבילך.
את קודם צריכה ללמוד איך לייצר מתעניינים חדשים לקליניקה נכון?
החדשות הטובות הם שאת לא צריכה ללמוד שיווק,
יש לי סדנה נוספת ליצירת מתעניינים חדשים דרך הפייסבוק בהשקעה של 15 דקות כתיבה בלבד!
זה הקישור, ממליצה לך לבדוק.
כרגע לא נראה שיש עוד תאריכים באופק…
מה שכן, כל מי שמצטרפת היום מקבלת הקלטה מלאה של הסדנה.
ככה שגם אם לא תצליחי להגיע, תוכלי לצפות בסדנה בשעה שנוחה לך
כמה שרק תרצי.
מוצר דלת זה "שער הכניסה" לעולם שלך.
דרכו הלקוח יכול להרגיש את היכולות שלך בצורה הטובה ביותר,
ולקבל את התוצאות שהוא מחפש.
רק ככה הלקוח יכול להחליט באמת אם הוא ממשיך איתך לתהליך או לא.
וגם אם לא, את מקבלת תשלום באהבה ובחיוך.
הנה מה שמחכה לנו:
ללו״ז הסדנה
תגללי למטה ותראי טופס שמבקש מייל וטלפון
תמלאי אותו ולאחר מכן תועברי לדף ההצטרפות המאובטח.
תמלאי את הפרטים שלך בדף ההצטרפות
וזהו! את בפנים.
אם יש לך שאלות או תקלה טכנית את מוזמנת לפנות אליי בווצאפ.
די! עבדת קשה, ישבת על התחת, למדת מקצוע.
השקעת אלפי שקלים (ולרוב יותר) כדי לעזור לאנשים.
ועכשיו אחרי שעברת הכשרה לא פשוטה,
קיבלת את הכוח לשפר לאנשים את החיים!
הדבר היחיד שעוצר אותך,
זו בסך הכל לבנות מוצר דלת מדוייק לבעיה של הלקוח שלך.
תחשבי על זה, זה כמו לבנות פאזל של 1,000 חלקים.
ולחבר כל חלק וחלק באופן מושלם
ועכשיו… נשארה לך לחבר את החתיכה האחרונה.
את באמת תיתני לזה לעצור אותך?
מה את מקבלת בהרשמה:
וכמה צריך להשקיע?
המחיר הקטלוגי של הערכה לבניית מוצר דלת הוא
₪1850
(ותכלס, מספיק שתמכרו פגישה וסדרה אחת בעזרת הנוסחא שאלמד אתכם, וכבר הכפלתם את כל ההשקעה!)
ועדיין, זה לא מה שתשקיעו היום.
למרות שהסדנה הזו שווה הרבה יותר, תגרום לך להרוויח הרבה יותר כסף, ולממש את השליחות שלך הרבה יותר בקלות
היום את משקיעה:
3X60₪ בלבד
סך הכל 180₪ כולל כל הבונוסים וההכנה
אנחנו מתחילות בעוד -
What's App