ערכה דיגיטלית לבנית מוצר דלת למאמנים ומטפלים:

גם את עדיין נותנת פגישות ראשונות בחינם?
זו יכולה להיות הסיבה שקליניקה שלך עדיין מדשדשת…

"ככה מילאתי את הקלניקה שלי בחודש אחד"

לקבל פניות זה החלק הקל… בסדנה הזו אני אלמד אותך איך לסגור אותן לפגישה ראשונה בתשלום ותהליך באלפי שקלים.

בנוסף לכל מה שיש בערכה – החלטנו להעניק לכן סדנה בזום של 4.5 שעות שבה נתרגל, נשתפר ונקבל פידבק אישי מג׳ניפר .

במיוחד בתחום הטיפול והאימון

הלקוחות שלך לא מחפשים ערך,
הם מחפשים
ביטחון

"ג'ניפר אני משתגעת! אני יושבת על 7 כוסות קפה ביום עם לקוחות, נותנת המון ערך, ובסוף… הם צריכים לחשוב על זה."

זאת אולי הטעות הכי נפוצה שאני נתקלת בה אצל הלקוחות שנכנסות אליי לתהליך וזאת בדיוק הבעיה.

אני שומעת על מקרים שמטפלים מדברים עם הלקוח שעה, שעה וחצי ומנסים להעמיס בערך.

והלקוח?

עמוס בערך, ולא יודע איך להמשיך מכאן.

וזה הופך להיות גרוע יותר…

כי ברגע שאותו לקוח לא קונה, המאמנת חושבת שהיא לא נתנה מספיק ערך ומאריכה עוד יותר את הפגישות…

עובדת קשה יותר…

ובשלב הזה?

הלקוח כבר בורח.

הפתרון: לייצר ביטחון על פני לייצר ערך

תני לי לשאול אותך שאלה:

באיזו חברת תעופה תעדיפי לטוס?

זאת שמציעה לך כוס שמפנייה, וארוחת שף אבל לטוס עם כנף שבורה…

או לקבל ארוחה בסיסית וכוס מים ולדעת בביטחון שאת מגיעה הביתה בשלום?

כנראה שלהגיע הביתה בשלום.

עכשיו, איפה יש יותר ערך?
במטוס עם הכנף השבורה.

איפה יש יותר ביטחון?
במטוס שדרכו תגיעי הביתה בשלום.

או למשל איזה ניתוח תעדיפי לעבור?

ניתוח של שעה וחצי שכולל מלא ערך,
או ניתוח של 10 דקות, והביתה?

ככה זה עובד בדיוק גם עם הלקוחות שלך.
לפני שהם נכנסים אלייך לקליניקה,
לפני שהם ממליצים עלייך לכל החברים שלהם,

הם מחפשים ביטחון.

אבל, וכאן נכנס ה-אבל הגדול.

בשביל לייצר ביטחון צריך משהו אחד קטן והוא…
מוצר דלת.

בגדול – מוצר דלת זה מוצר בעלות נוחה, שללקוח לא אכפת "לתת צ'אנס"
והוא פותר ללקוח שלך בעיה ספציפית בצורה מהירה.

וכאן הכיף הגדול מתחיל 😉

כי לתת פגישות כל מטפלת ומאמנת יכולה.

אבל לייצר מוצר מדויק, שלקוחות קונים אותו בקלות
והוא גורם להם להגיע לתהליך קבוע אצלך בקליניקה?

זו כבר אומנות.

עד לא מזמן יצירת מוצר דלת היה תהליך ששמור ללקוחות פרימיום שלי בלבד.

אבל עכשיו?
בעקבות המלחמה,
ישראל צריכה את המטפלים והמאמנים עכשיו יותר מתמיד.

לכן, כדי לעזור לך למשוך את הלקוחות אלייך
אני מגלה את השיטה המלאה למוצר דלת
בסדנה חד פעמית ל-100 מטפלים ומאמנים בלבד.

אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק,  כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר

בערכה הדיגיטלית לבניית מוצר הדלת, ג׳ניפר פוני מציגה:

הגיע הזמן שהמתעניינים ישלמו לך על הפגישות הראשונות איתך!

8 סרטונים ללמידה בדיגיטל ממוקדים ופרקטיים
+
סדנה חוויתית של 4.5 שעות בה תוכלי ללמוד איך לבנות מוצר דלת שגורם ללקוח לסמוך עלייך, לאהוב אותך, ולהמשיך איתך בהתרגשות לסדרה של מפגשים
+
3 ימים של יצירת מומנטום בקבוצת וואטאפ למוטיבציה ואנרגיה
=
לבסוף תדעי איך ליישם ב100% את התבנית שתייצר לך בקלות ובקביעות זרם קבוע של לקוחות לקליניקה שלך!

אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק,  כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר

הנה מה שמחכה לך בפנים:

איך לתמחר את מוצר הדלת בצורה נכונה וממירה?

איך לתמחר ולבנות הצעה שמותאמת ללקוח באופן שאנחנו שלמים איתו ומקבלים את הגמול שמגיע לנו

איך לבטא את הידע המקצועי הייחודי שלך במוצר הדלת?

שלבים בבניית מוצר הדלת שלך (כל השלבים, וסוגים שונים של מוצר הדלת, ואיך לעבור משלב לשלב וכו')

איך לנהל ולתכנן את הפגישה הראשונה באפקטיביות

אחת הטעויות הנפוצות היא לעשות פגישה ראשונה ארוכה שמציפה את הלקוח ברמה הרגשית. יש לדעת איך לבנות את הפגישה בשלושה חלקים שמשאירים זמן למכירת הסדרה בצורה מושכת שמשאירה טעם לעוד

האמנות העדינה של שיחת טלפון

לרוב הקשר הראשוני שיהיה לכם עם לקוח יהיה באמצעות הטלפון. יש דרך לעשות את זה נכון. והדרך עוברת ב-3 שאלות שגורמות ללקוח במינימום זמן, לעבור לשלב הבא במסע אתכם

איך ליצור מסע לקוח?

העיקרון החשוב ביותר להבאת הלקוח ה-1 ועד הלקוח ה 100 לקליניקה, יצירת מסלול אחד מרכזי באמצעות ההבנה העסקית והמקצועית של מוצר הדלת, שיטתי שמביא כל חודש פניות פוטנציאליות שנסגרות.

המלצות

מוכנה לגייס לפחות 5 לקוחות חדשים בחודש הקרוב?

מה את מקבלת בהרשמה:

וכמה צריך להשקיע?

המחיר הקטלוגי של הערכה לבניית מוצר דלת הוא

₪1850

(ותכלס, מספיק שתמכרו פגישה וסדרה אחת בעזרת הנוסחא שאלמד אתכם, וכבר הכפלתם את כל ההשקעה!)

ועדיין, זה לא מה שתשקיעו היום.

למרות שהסדנה הזו שווה הרבה יותר, תגרום לך להרוויח הרבה יותר כסף, ולממש את השליחות שלך הרבה יותר בקלות

היום את משקיעה:

3X60₪ בלבד

סך הכל 180₪ כולל כל הבונוסים וההכנה

אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק,  כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר

אנחנו מתחילות בעוד -

ימים
שעות
דקות
שניות

למי הסדנה מתאימה?

  • אם את מרגישה חוסר ביטחון
  • אם קשה לך לבקש כסף על העבודה שלך
  • אם שיחות הטלפון שלך לוקחות יותר מ-25 דקות ובסוף לא מובילות לתשלום
  • אם נמאס לך לתת את הזמן שלך בחינם
  • אם נמאס לך שמגיעים אלייך לקוחות לא מחוייבים
  • אם קרה לך שלקוחות "נעלמים" באמצע התהליך בלי התראה מראש
  • אם אין לך שיטה מסודרת לבניית תהליך עבור הלקוחות שלך
אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק,  כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר

המלצות

איפה ומתי זה קורה?

אנחנו מתחילות ב-03.11.24 בשעה 09:00 - 13:30 ב-זום

וזה הלו"ז שלנו:

09:00 - 10:30 :'חלק א
איך מוצר דלת ייצר מעל 10,000 לקוחות חדשים בישראל בשנה האחרונה?
ב-90 דקות הראשונות את ואני מייצרות מוצר דלת משלך על בסיס תהליך קבוע וידוע מראש שעבד מאות פעמים למאמנים ומטפלים בישראל בשנה האחרונה
09:00 - 10:30 :'חלק א
10:30 - 10:45
הפסקת מים
10:30 - 10:45
10:45 - 12:00 :'חלק ב
איך לבנות פגישה שיוצרת ביטחון ללקוח ונותנת לו מענה לבעיה
אחת הטעויות הנפוצות היא לעשות פגישה ראשונה ארוכה שמציפה את הלקוח ברמה הרגשית. יש לדעת איך לבנות את הפגישה בשלושה חלקים שמשאירים זמן למכירת הסדרה בצורה מושכת שמשאירה טעם לעוד.

ב-90 הדקות הבאות אנחנו בונות תהליך שלם לפגישה הראשונה מרגע מ"היי" הראשון, ועד ה"אהבתי! בואי נמשיך לפגישה נוספת"

בסיום ה-90 דקות תקבלי את הכוח להפוך פניות חדשות, ללקוחות נאמנים.
10:45 - 12:00 :'חלק ב
12:00- 13:00 :'חלק ג
איך לגרום להם להבין שתהליך מלא הוא הפיתרון ולא פגישות בודדות
ב-60 הדקות האחרונות אחרי שסיימנו עם מוצר הדגל, אנחנו אורזות את הכל ביחד לתוך תהליך מסודר. משיחת הטלפון הראשונית, ועד לרגע שבו הלקוח משלם לך כסף.

ככה יהיה לך תהליך ברור שתוכלי לחזור עליו שוב ושוב ושוב.
12:00- 13:00 :'חלק ג
13:00 - 13:30 :'חלק ד
יוצאות לדרך
13:00 - 13:30 :'חלק ד

בסיום היום את לא יוצאת עם עוד מוצר או רעיון שיכנס למגירה…

בסוף היום, את מייצרת לעצמך תהליך ברור לגיוס לקוחות לקליניקה.
אותו תהליך, שמייצר לך ולמאות מטפלים ומאמנים בישראל חופש.

חופש לבחור את הלקוחות שאת רוצה,
חופש לגבות כמה שאת רוצה,
וחופש לעבוד כמה שאת רוצה.

ואם כבר פסח בפתח הדלת…
זו ההזדמנות שלך לצאת לחופשי

קצת עלי, ג'ניפר פוני

ג'ניפר פוני המכונה כאלופת הבידול למאמנים ומטפלים וכהלא עוצרת באדום.

מומחית בפיצוח נישות ייחודיות בעולם האימון והטיפול, מפתחת שיטת קליניקה יוצאת מן הכלל – השיטה שעזרה למעל 4,000 מאמנים ומטפלים למצוא את הבידול שלהם ולבלוט עם הקלינקה שלהם בזמן קצר שמביא להם לקוחות באופן יציב וקבוע.

הקימה את קהילת מאסטרמיינד למאמנים ומטפלים עם מעל 5,000 משתתפים, הייתה מרצה בקורס פרקיקום עסקי בשלוחה המקצועית של אניברסיטת בר אילן .
מעבירה כנסים, הרצאות וקורסים ייחודיים לעולמות האימון והטיפול.
הראשונה בארץ שפיתחה שיטה לפיתוח קריירה ריווחית ומשמעותית במקצועות האימון והטיפול שמביאה לקוחות קבועים שעושים תהליכים מוצלחים, ללא השקעה כספית גדולה ומינימום ידע בשיווק ומכירות.

חיה ונושמת את העשייה שלה ועובדת עם מעל 50 תחומי מומחיות מקצועיים שונים.
בנוסף, משלבת עשייה בין שלושה עולמות: ניהול פרויקטים, אימון וייעוץ. ג'ניפר נותנת בנדיבות ושפע תבניות שפיתחה במהלך השנים ונבדק מאות פעמים על תחומי מומחיות שונים בהצלחה גדולה.
ג'ניפר בכל מקרה לא מוותרת להם ועליהם, ומזיזה את המאמנים והמטפלים  קדימה לעבר המטרות שהם רוצים להשיג."

נגן וידאו

סליחה על השאלה אבל…

כן, בהחלט תהיה הקלטה.
הסדנה מועברת בפלטפורמה של זום, כל משתתף שקנה כרטיס ויהיה נוכח בחלק מהסדנה יקבל הקלטה שתשאר אצלו פתוחה במשך חודש ימים על מנת לחזור להקשיב, להשלים וליישם.

אם את כמעט ולא עושה שיחות טלפון… הסדנה הזו לא בשבילך.

את קודם צריכה ללמוד איך לייצר מתעניינים חדשים לקליניקה נכון?

החדשות הטובות הם שאת לא צריכה ללמוד שיווק,
יש לי סדנה נוספת ליצירת מתעניינים חדשים דרך הפייסבוק בהשקעה של 15 דקות כתיבה בלבד!

זה הקישור, ממליצה לך לבדוק.

 כרגע לא נראה שיש עוד תאריכים באופק…

מה שכן, כל מי שמצטרפת היום מקבלת הקלטה מלאה של הסדנה.
ככה שגם אם לא תצליחי להגיע, תוכלי לצפות בסדנה בשעה שנוחה לך
כמה שרק תרצי.

 מוצר דלת זה "שער הכניסה" לעולם שלך.

דרכו הלקוח יכול להרגיש את היכולות שלך בצורה הטובה ביותר,
ולקבל את התוצאות שהוא מחפש.

רק ככה הלקוח יכול להחליט באמת אם הוא ממשיך איתך לתהליך או לא.

וגם אם לא, את מקבלת תשלום באהבה ובחיוך.

 תגללי למטה ותראי טופס שמבקש מייל וטלפון
תמלאי אותו ולאחר מכן תועברי לדף ההצטרפות המאובטח.

תמלאי את הפרטים שלך בדף ההצטרפות
וזהו! את בפנים.

אם יש לך שאלות או תקלה טכנית את מוזמנת לפנות אליי בווצאפ.

עד מתי הקליניקה תישאר מדשדשת?

די! עבדת קשה, ישבת על התחת, למדת מקצוע.
השקעת אלפי שקלים (ולרוב יותר) כדי לעזור לאנשים.

ועכשיו אחרי שעברת הכשרה לא פשוטה,
קיבלת את הכוח לשפר לאנשים את החיים!

הדבר היחיד שעוצר אותך,
זו בסך הכל לבנות מוצר דלת מדוייק לבעיה של הלקוח שלך.

תחשבי על זה, זה כמו לבנות פאזל של 1,000 חלקים.
ולחבר כל חלק וחלק באופן מושלם

ועכשיו… נשארה לך לחבר את החתיכה האחרונה.
את באמת תיתני לזה לעצור אותך?

מה את מקבלת בהרשמה:

וכמה צריך להשקיע?

המחיר הקטלוגי של הערכה לבניית מוצר דלת הוא

₪1850

(ותכלס, מספיק שתמכרו פגישה וסדרה אחת בעזרת הנוסחא שאלמד אתכם, וכבר הכפלתם את כל ההשקעה!)

ועדיין, זה לא מה שתשקיעו היום.

למרות שהסדנה הזו שווה הרבה יותר, תגרום לך להרוויח הרבה יותר כסף, ולממש את השליחות שלך הרבה יותר בקלות

היום את משקיעה:

3X60₪ בלבד

סך הכל 180₪ כולל כל הבונוסים וההכנה

אם לאחר הלחיצה את מועברת לדף ריק,  כנראה שהסדנה מלאה ולא ניתן להירשם יותר

אנחנו מתחילות בעוד -

ימים
שעות
דקות
שניות

להרשמה לסדנת מוצר דלת בהטבה מיוחדת

מלאי כאן פרטים ותועברי לתשלום.

מועד הסדנה: 03.11 בשעות 09:00 - 13:30

להרשמה לערכת מוצר דלת בהטבה מיוחדת

מלאי כאן פרטים ותועברי לתשלום.

מועד הסדנה: 03.11 בשעות 09:00 - 13:30