"אסטרטגיה פשוטה וגאונית שמגדילה חשיפה ויוצרת גל של מכירות"

להפוך את הקיץ לתקופת המכירות הכי טובה בשנה:

"איך מהלך אסטרטגי אחד בלתי צפוי שנחשף על ידי אחד מעשירי העולם יכול למשוך עשרות לקוחות חדשים לקליניקה שלכם ולהביא אתכם לפסגות חדשות של הצלחה" 

אתם לא צריכים להיות מאסטרים בשיווק, לא בעלי השראה,
לא יועצי שיווק מפולפלים ולא להירשם לתהליכים יקרים…
כל מה שצריך לעשות זה רק להבין וליישם עקרון פשוט
וליצור מהלך אחד יעיל בהשקעה של פחות משבוע בשביל
לממש את מלוא פוטנציאל ההצלחה של הקליניקה שלכם
בחודשי הקיץ והחגים.

הכירו את:

 האסטרטגיה העקבית האחת

שתשנה את תזרים הלקוחות שלכם

Young student watching lesson online and studying from home. Young woman taking notes while looking at computer screen following professor doing math on video call. Latin girl student studying from home and watching teacher explaining math formula on video chat.

הסמינר
שיטה קלה להצלחה גדולה

דף תשלום מאובטח

צפייה נגישה מהבית שלך

מספר מקומות מוגבל

סיפור קצר על איך יישמתי מהלך אסטרטגי אחד שלמדתי מגדול המשקיעים בעולם אשר שינה לחלוטין את חיי העסקיים ויכול לשנות גם את שלכם…

נעים להכיר, אני ג'ניפר

לפני שלוש שנים חוללתי מהפך משמעותי בחיי כבעלת קליניקה נהגתי לעבוד סביב השעון ולרדוף אחרי לקוחות ואחרי חוסר זמן לעשות את כל מה שצריך.

שיא התסכול היה מגיע בחודשי הקיץ. מאוד רציתי לבלות זמן עם הילדים ונפח העבודה ירד בחודשים האלו. 

מה שיצר אצלי לחץ גדול.
מפגש מקרי עם תובנה של אחד מגדולי המשקיעים בעולם שינה את חיי.
התחלתי ליישם אסטרטגיה חדשה בקידום הקליניקה, הזמן שהשקעתי ירד באופן דרסטי, והלקוחות הגיעו יותר מבכל תקופה אחרת, האסטרטגיה שלמדתי שינתה את חיי.
ואם תתחייבו ליישם היא תשנה גם את חייכם. 

ממאמנת שחוקה ומתוסכלת לבעלת עסק שעובדת שלושה ימים בשבוע

והנה האסטרטגיה שמייצרת הצלחה:

לפעול במהירות כפולה בזמן שכולם נחים, לרכז מאמץ ממוקד בפעולה אחת סופר אפקטיבית
שמייצרת מומנטום גדול בקרב הלקוחות.

הוא בזכות שלוש מילים, ו-3 מילים בלבד ששינו את חיי.
הרבה מכירים אותן, אבל הרוב לא יודעים כיצד ליישם אותן.
ושלוש המילים האלו הן:

Know-Like-Trust
להכיר – לאהוב – לסמוך


זו הדרך הכי פשוטה והכי יעילה להגיע ללקוחות החלומות שלכם מהר
ולהפוך אתכם מאנונימיים למוכרים במעגל הלקוחות שלכם במינימום זמן בעולם
האימון והטיפול.
והבונוס? שכל מאמן ומטפל יכולים להשיג את זה בקלות. לא צריך תזה, וגם לא דוקטורט,
אין צורך במהלכים שיווקיים מסובכים, או מאמנים יקרים. המפתח הוא פשוט ובר יישום.
אז…

קבלו 3 דקות של הסבר מדעי על איך ה"פסיכולוגיה של הלקוח" עובדת:

  "לקוחות קונים ממי שהם סומכים עליו – לא ממי שהכי זמן בשוק"  

אתם אולי מכירים את זה... אני צריך לחשוב על זה אני לא בטוח אני לא מבין מה את עושה בעצם מה זה ייתן לי?

  המוח האנושי פועל בצורה של פחד מכישלון וסכנה  

זאת הסיבה ש-92% מהמאמנים והמטפלים בישראל לא מצליחים למשוך לקוחות רבים לקליניקה שלהם כי הפסיכולוגיה של הלקוח מכוונת לבריחה. וזה גם הגיוני. אף אחד לא רוצה שירמו אותו. אף אחד לא רוצה שימכרו לו קרח באלסקה, ואף אחד לא רוצה לקבל מוצר גרוע או שירות שלא עובד. וגם אנחנו לא. זה מובן. אז איך בכל זאת להגיע ללקוח כשיש לנו שירות טוב באמת לתת לו? תראו, צריך להבין ש:

   המוח האנושי עובד לפי תבניות   

תציבו תבנית שעובדת – והיא תעקוף את מנגנון הפחד של הלקוח, ותאפשר לו להכיר אתכם באמת. ואז לאהוב אתכם. ובסוף אפילו לסמוך עליכם. זה מה שעושים 8% של מאמנים ומטפלים שמוכרים המון ללקוחות רבים. הם פועלים לפי תבנית שמניבה תוצאות שוב ושוב ושוב. זו תבנית כל כך פשוטה וכל כך יעילה שמתכתבת בדיוק עם עקרונות ה Know-Like-Trust

ועכשיו יש לכם את ההזדמנות המושלמת ללמוד אותה באופן מרוכז אחת ולתמיד בסמינר
פרקטי שמתפרס ל 3 ימים שבסיומו תוכלו להשתמש בתבנית הזו שוב ושוב ושוב להשגת הצלחה
מסחררת והבאת זרם לקוחות בלתי פוסק לקליניקה שלכם.

להרשמה לסמינר

מה אתם הולכים לגלות וללמוד בסמינר?

ראיית האסטרטג

איך לעבוד עם תפיסה של אסטרטגיים מצטיינים כדי לייצר עניין בקרב הרבה לקוחות פוטנציאליים?

להצטיין במספרים

מספר גבוה או מספר נמוך ,זה עדיין רק מספר. מקצועניים משתמשים בטכניקות השפעה מעולם הפסיכולוגיה כדי לתמחר גבוה את השירותים שלהם

להפוך לאוטוריטה

המהלך המדהים שעובד בכל נישה אימונית וטיפולית ויהפוך אותך לאוטוריטה בתחומך בקיצור זמנים

ויראליות

איך מייצרים ויראליות יוצאת מן הכלל ומגיעים לעשרות לקוחות חדשים מדי חודש בצורה אורגנית וללא השקעה בפרסום ממומן.

להפוך חיסרון ליתרון

איך להשתמש במה שכולם רואים סביבך כחיסרון לטובתך ולהפוך את זה לדלק שמניע עשייה עסקית ברמה גבוהה

הפעילות מחולקת ל-3 חלקים:

21.7 פעילות מקדימה לחימום מנועים בקבוצת וואטצאפ שקטה 

הסמינר מתקיים בזום ומחולקת לביסים קטנים ומתוקים

 לו"ז הפעילות

24.7 יום ראשון

09:00-10:00

(חלק א' תודעתי)

25.7 יום שני 

09:00-13:00

(חלק ב' מקצועי)

26.7 יום שלישי

08:00-09:00

(חלק ג' תכנית פעולה וסיכום)

אבל רגע זה לא הכל !
בהרשמה לסמינר מקבלים גם 2 בונוסים יוצאי מן הכלל בשווי 294 ₪

בונוס 1 

ניתוח ותבנית למהלך אסטרטגי ששיווקתי 10 פעמים והכניס בכל פעם עשרות אלפי ₪ והביא גל של לקוחות חדשים בתקופות הקיץ.

בשווי של 197
ללא עלות נוספת

בונוס 2

לוח תכנון חודשי ליולי ואוגוסט למיקוד האנרגיה והסדר השיווקי

בשווי של 97
ללא עלות נוספת

למי הסמינר מתאימה?

ימים
שעות
דקות
שניות

להרשמה לסמינר !!!
למה אתם מחכים ?

המחיר המקורי של "הסמינר" +כל הבונוסים הוא: 995 אבל זה לא המחיר שתשלמו

למרות שהסמינר הזו שווה הרבה יותר
ותחסוך לכם אנרגיה וזמן בכל חופשת הקיץ והחגים
ובכל זאת בגלל שזה סמינר חדשויש מספר מקומות מוגבל
המחיר שלך בהרשמה מוקדמת או עד סולדאוט

89 ₪ לכל השלושה ימים 

המחיר בהרשמה מוקדמת עד יום שלישי 19.7 או עד גמר 15 מקומות אחרונים

מה עוד נלמד בסמינר?

  • מה זה אתגר רשת ואיך יוצרים אחד כזה שמכניס עשרות לקוחות חדשים לעסק?
  • איך להסביר מה אנחנו עושים בפשטות כדי למגנט לקוחות בשלים לתהליכים
  • איך לנטרל את הקולות בראש והחשש שהכתיבה שלי לא מספיק מקצועית ?
  • דוגמאות ורעיונות לתוכן של מאמנים ומטפלים של נישות שונות
  • איך מוכרים ללא מכירה באמצעות הרשת
  • איך כותבים סדרת פוסטים שמניעים לעשייה ויוצרים לקוחות פוטנציאלים
  • איך בונים תכנית שיווקית פשוטה ופרקטית חודשית ב 10 דק' תכנון חודשי

יש שאלות?

תשאלו כמעט כל עצמאי, ובמיוחד את ההורים שבינינו,
מהי התקופה הגרועה ביותר לעסק שלהם?
והם יענו לכם – יולי, אוגוסט.
הילדים בבית, כל הלקוחות יוצאים לחופשה, בלאגן אחד שלם.
זו בדרך כלל תקופה עם צניחה במכירות וחוסר איזון גדול בעסק.
לקוחות קבועים שרצים אתנו לאורך השנה, לפעמים לוקחים הפסקה
בזמן הזה, 
וגם לנו קשה לפעמים בתקופת הקיץ להיות ממוקדים בקידום העסק.
מנהיגים שמובילים את העסק שלהם, מחפשים למצוא את היתרון במצב
של חיסרון . בסמינר נלמד איך ליצור מהלך אסטרטגי אחד בלתי צפוי יכול למשוך עשרות לקוחות חדשים לקליניקה שלכם ולהביא אתכם לפסגות חדשות של הצלחה .

אם הקליניקה שלך מצליחה, והלקוחות שלך מספיקים לך ועומדים אצלך בתור,
באופן יציב וקבוע לאורך כל השנה גם כשיש תקופות מאתגרות
כמו חופשות קיץ חזרה תקופת חגים ארוכה
מלחמות , סגרים וכדומה אז אין צורך. אבל אם המצב לא כך, אז הפעילות הזו בהחלט בשבילך. כי האמת, שלא משנה מה הוותק שלך, משנה יותר כמה יש לך ביטחון ושיטה בדוקה ביכולת שלך היום למגנט לקוחות באופן שוטף ורציף.

כשיש שיטה בדוקה מסודרת ומתודולוגית לא צריך להשקיע הרבה זמן כדי ליצור מהלך אחד אסטרטגי שמביא לקוחות באופן יציב. הפעילות בנויה בצורה כזו שכל משתתף יקבל את העקרונות ליצירת מהלך אסטרטגי מנצח שאלות מנחות שיתנו לך פוקוס ואינסוף ליצירת מהלכים אסטרטגיים בנישות שונות הפעילות מועברת בשלושה שלבים : פעילות הכנה +יום ההכשרה דבר שיעזור לך להטמיע וליישם יותר את התוכן שנלמד. ודבר אחרון והפעילות מלוות המחנה אימונים שבו נתרגל יחד וננתח מקרים שונים מעולם האימון והטיפול.

כן בהחלט יש אפשרות לרכוש הקלטה הסמינר מועבר בפלטפורמה של זום, כל משתתף שקנה כרטיס שכוללת הקלטה יקבל הקלטה שתשאר אצלו פתוחה במשך חודש ימים על מנת לחזור להקשיב ,להשלים וליישם.

המטרה שלי היא לתת לך שיטה שמאגדת לתוכה כלים עסקיים ואימוניים למשיכת לקוחות בצורה מדייקת מהרגע הראשון של הקמת הקליניקה..

אם חשוב לך ללמוד את השיטה לבניית מהלך אסטרטגי שיווקי מסודר ושיטתי – פשוט תבואו ללמוד לפני סיום הלימודים כדי להיות במוכנות להתחיל! 

במיוחד בשביל זה הכנתי אופציה מיוחדת
במהלך חודשים מתום הסמינר ניתן להיפגש עם ג'ניפר פוני והצוות
לפגישה אסטרטגית אישית 1:1 בזום או פרונטלי בעלות סימלית

הסמינר הזה מתאים גם למנחי סדנאות וקורסים הוא מתאים לכל מי שרוצה למכור מוצרים ושירותים בעולם האימון והטיפול לכל מי שרוצה להיערך לקיץ ולחגים באופן מתוכן עיקבי ופרודיטיבי

ימים
שעות
דקות
שניות

להרשמה לסמינר !!!
למה אתם מחכים ?

לעוד שאלות רציניות , אני זמינה עבורך במייל info@jeniferpony.co.il
או לשוחח בוואטצאפ ב-052-8216157.
שעות מענה עבורך לשירות לקוחות בשעות 8:00-16:00